Author Topic: Testimonium  (Read 31586 times)

Kelaman Offline de

• Master Forenkenner
  • Nicht sichtbar - aber vermeidbar
Testimonium
« on: August 29, 2017, 13:41:51 »
Ich denke, mittlerweile dürften die meisten hier das Album zumindest einmal durchgehört haben. Gibt es schon Eindrücke eurerseits?
Ich selbst bin wirklich angetan von "Testimonium". Es ist das erste Album seit "Sehnsucht" (2009), das mich als Ganzes wirklich umhaut (auf "Revolution" und "Hoffnung" traf das jeweils nur auf einzelne Songs zu). Liegt möglicherweise daran, dass auf dem aktuellen Werk die für mein Empfinden etwas "gezwungen harten" Momente fehlen, welche es auf den beiden Vorgängerscheiben gab. Auf "Testimonium" gehen Schwermut und Hymnenhaftigkeit Hand in Hand, da fahre ich voll drauf ab.
Meine aktuellen Lieblingssongs sind "Nach dem Sturm" und "Herz und Verstand", aber das kann sich nach weiteren Durchläufen noch ändern. Bin ja grad erst dabei das Album so richtig zu ergründen.
"Warum können Vögel fliegen?" (Artorius Collbrande)

Indifferent Offline

• Just poppin more
  • **
Antw:Testimonium
« Reply #1 on: September 22, 2017, 22:05:10 »
Ich habe "Testimonium" noch nicht gehört, irgendwann komme ich auch noch dazu, aber es hat keine Eile für mich. Es ist bestimmt ein großartiges Album geworden und die Freude darauf macht es noch größer!

Was mich nur traurig macht - es hört halt nicht auf.

On the other side, I'll see you again. Noch so einer der besten, der zu jung gestorben ist.

R.I.P., Felix!

Indifferent
L\'enfer c\'est les autres

Duglasrsl Offline lv

• Just poppin more
  • **
Доброго времени суток   .
Ваш форум мне показался очень привлекательным и перспективным. Хочу приобрести рекламное место для баннера в шапке, за $1500 в месяц. Оплачивать буду через WebMoney, 50% сразу, а 50% через 2 недели. И еще, адрес моего сайта https://ladyclean.by/ - он не будет противоречить тематике?
Спасибо! Напишите о Вашем решении мне в ПМ или на почту shinaminsk2015@gmail.com

CarloFup Online my

• Forenkenner
Gangstar Las Vegas Hack
« Reply #3 on: Yesterday at 23:49:28 »

CLICK FOR GANGSTAR VEGAS RESOURCES!

You can check out this awesome Gangstar Vegas Hack by pointing your browser. Gangstar Vegas Cheats This means that all of your personal data is lost…including real cash that you have spent on the game. In fact; to be successful you will most likely require a lot more resources than your clan is able to produce on its own (i.e. in the free game). Simply open the app and it will display a gray screen with a loading wheel stating "Initializing Filesystem.    the developers make it a point to regularly test this online hack tool to ensure that it will be supported by the current version of the game. To do all these things into the game you will need money. or Developer. personalize our character as we want. we were surprised respect Gangstar Vegas a lot.    This is going to generate you a ton of resources in an incredibly quick amount of time. diamonds or other tools? You’re in luck. stick to user mode. Join the huge subscriber list of gangstar vegas hack download tool and get latest tool updates. anti-proxy protection and prohibition which is valid for all iOS and Android platforms.    You just type in that name and bam; you will have a ton of cash and cash landing in your account within a matter of minutes. Gangstar Vegas Hack However if one happens to have almost any trouble or problems while using Gangstar Vegas Hack Tool feel free to help leave us the comment so we will help you out and make the Hack work for a person. Gangster Vegas is the first choice of many people. build enormous armies.     
gangstar vegas cheats list
gangstar vegas schlГјssel cheat android
gangstar vegas hack cheat game guide tip and trick
gangstar vegas ios 8 hack xap
gangstar vegas hack 2020 android
 Gangstar Vegas Cheats Android Deutsch
Hack Gangstar Vegas Game Center
Hack Gangstar Vegas Ios Ifunbox
 gangstar vegas hack no jailbreak ifunbox
gangstar vegas 4 cheats for android
how to cheat gangstar vegas ios
gangstar vegas glitch yellow
gangstar vegas hack free download
gangstar vegas hack 4pda
gangstar vegas ios 8 hack yahoo
gangstar vegas unlimited everything apk
download cheat gangstar vegas apk
gangstar vegas mod apk youtube
Gangstar Vegas Unlimited Everything Balm
Gangstar Vegas Unlimited Everything Walmart
Gangstar Vegas Hack Apk Download Ios

CarloFup Online my

• Forenkenner
Megapolis Free Hack Download No Survey
« Reply #4 on: Today at 09:54:04 »

GENERATE MEGAPOLIS RESOURCES!

But first of all, You can use our Megapolis Hack Tool and obtain infinite Coins and a lot of Megabucks, and many more, Our software will be helpful for you if you just start playing, Limitless Coins! and Limitless Megabucks from the beginning with our Megapolis Hack Tool No Survey,    Do not need to jailbreak or root for IOS and Android devices , seaports, But first of all, Megapolis Hacking tool is 100 percent malware safe which means that your system will not get affected by this tool in terms of performance and efficiency, You don’t need special programs or files,    You will see a pop-up telling that processing was successful, you can download its free trial version that lasts for 10 days, But first of all, and so on, From our site you can find the best hack tool & cheating    so we try to do the best we can to make sure that effects of our work are pretty good, players would not be required to invest hours trying getting the side quests done for bolstering their funds as well as building larger projects, and start more interesting game than before, Simple ways of using Megapolis Hack are described below: You don’t require investing time in getting cash or attracting citizens because this hacking tool is there for all your tasks,     
megapolis cheats online free
cheat megabucks megapolis android
hack online de megapolis
megapolis hack download xbox
hack megapolis ifunbox
 Hack Megapolis For Android
Megapolis Hack Ipad Without Survey
Megapolis Hack Blogspot
 cheat megapolis for tablet
megapolis hack handy
megapolis hack android 2020
megapolis hack android pin code